top of page

Vyšší hodnocení na TripAdvisoru = vyšší ceny

  • Vendula Gajová
  • 19. 10. 2015
  • Minut čtení: 1

Existuje spoustu studií, která se zaměřují na vztah mezi skóre hotelu na TripAdvisoru a výší jeho cen. I když se to zdá jako samozřejmé, některá zjištění vyplývající z nejnovějších průzkumů jsou velmi překvapující:

- 95% cestovatelů se rozhoduje ohledně rezervace ubytování na základě recenzí ostatních uživatelů.

- Díky zlepšení on-line pověsti o 1 bod může hotel své pokoje prodávat až o 11,2% výše.

- Pokud se cestující rozhoduje mezi hotely se stejnou úrovní ceny, existuje až 4 krát větší pravděpodobnost, že si vybere právě ten hotel, který má lepší on-line pověst.

- I přes zvýšení cen u hotelu s vyšším hodnocením existuje až 76% pravděpodobnost, že si hotel cestující přesto vyberou.

- Hotely s nízkými cenami a nizkým skóre mají bitvu předem prohranou. Až 80% cestujících si raději připlatí s jistotou kvalitního ubytování a vyšší úrovně služeb, než riskovat pravý opak.

 
 
 

Comments


MJ Hotel Advisor

© Copyright, All right reserved. Martina Lazárová,  M&J Hotel Advisor 2015

  • Facebook Clean Grey
  • LinkedIn Clean Grey
  • Google+ Clean Grey
bottom of page